قیمت کابینت نئوکلاسیک چند است؟

قیمت گذاری کابینت نئوکلاسیک تحت تأثیر عواملی مانند رنگ کابینت، مساحت و طراحی است. قیمت کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک بر اساس متراژ و رنگ انتخابی محاسبه می شود. تمامی قیمت های به صورت رایگان اعلام می شود و دارای یراق آلات، تاج، چراغ های زیرین و طراحی سه بعدی با کیفیت بالا می باشد.

قوانین اتحادیه برای محاسبه قیمت های کابینت نئوکلاسیک

قیمت به عنوان طول کابینت 1 متر مشخص شده است. کابینت های 1 متری شامل کابینت های زمینی 1 متری و کابینت های دیواری 1 متری می باشد. متر از ابتدا تا انتهای کابینت به صورت عمودی اندازه گیری می شود. البته کل کار اندازه گیری شده دارای ابعاد استاندارد (عمق و ارتفاع) می باشد.
پس از اندازه گیری مساحت یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، گاز مبله، کمد، باید از سطح کف کم شود.

 

قیمت درب کابینت نئوکلاسیک
 

از بین تمام کابینت های موجود در بازار، بیشترین قطر کابینت مربوط به مدل انزو است. قطر درب کابینت انزو از 25 میلی متر و بالاتر شروع می شود. در واقع می توانید کابینت های انزو را با ابعاد 25، 32، 48 میلی متر یا بزرگتر سفارش دهید.
کابینت های پلی اورتان پست مدرن عمدتاً در اندازه های 16 و 18 میلی متری موجود هستند. اما از آنجایی که کابینت های انزو از رنگ پلی اورتان ساخته شده اند، می توانید این سبک از کابینت ها را با سایز بالای 25 میلی متر نیز سفارش دهید.

 

قیمت کابینت نئوکلاسیک سفید
 

رنگ سفید کابینت نئوکلاسیک یکی از محبوب ترین رنگ های کابینت است. کابینت سفید با انعکاس نور خورشید فضای آشپزخانه را روشن می کند. همچنین نقش مهمی در بزرگتر نشان دادن کابینت دارد.
رنگ سفید کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک در سبک انزو و پست مدرن قابل سفارش است. علاوه بر این، می توانید یک کابینت سفید با رنگ پلی اورتان انتخاب کنید.
می توانید کابینت سفید را با رنگ های دیگر ترکیب کنید. استفاده از سنگ های دستشویی نیز می تواند تاثیر مثبتی در دکوراسیون آشپزخانه شما داشته باشد.

 

قیمت کابینت نئوکلاسیک بر اساس طرح
 

همچنین می توانید از درب های ویترینی سبک نئوکلاسیک استفاده کنید. طرح های مختلف نیز از این سبک به استفاده می کنند. با این حال معمولا از دستگیره های فولادی استفاده می شود.
استفاده از جزیره ها و روکش هودها نیز در آشپزخانه توصیه می شود. روکش های هود به طور مخفیانه هود را پنهان می کند، بنابراین فضا را به طور منظم نشان می دهد. همچنین می توانید از جزیره به عنوان میز ناهارخوری یا سینک به عنوان سینک استفاده کنید.

 

قیمت کابینت نئوکلاسیک دیوار
 

کابینت دیواری 30 سانتی متر عمق و 70 سانتی متر ارتفاع دارد. همچنین در فضاهایی که ارتفاع سقف از 240 سانتی متر بیشتر باشد می توان ارتفاع کمد دیواری را 90 سانتی متر در نظر گرفت.
کابینت با ارتفاع 90 دارای سه طبقه است و روش محاسبه مانند کابینت 60 درصدی است.

 

قیمت کابینت زمینی نئوکلاسیک
 

ارتفاع استاندارد بدنه کابینت زمینی نئوکلاسیک 72 سانتی متر است که با صفحه رویی شرکت (32 میلی متر) و پایه (14 سانتی متر) به 90 سانتی متر می رسد. عمق استاندارد یک کابینت کف 55 سانتی متر است.
 

قیمت کابینت کمدی نئوکلاسیک
 

کابینت ایستاده ای که از زمین شروع می شود و با کابینت هوا همسطح است، کابینت کمدی نامیده می شود. قیمت سه برابر کابینت زمینی (یعنی 180 درصد) محاسبه می شود.
 

قیمت کابینت ویترینی نئوکلاسیک
 

کابینتی با بدنه تمام رنگی و مکانی برای قرار دادن تزئینات در آشپزخانه را ویترین می گویند. کابینت دیواری ویترینی دو برابر  (یعنی 80 درصد) و کابینت زمینی ویترینی دو برابر کابینت زمینی (یعنی 120 درصد) محاسبه می شود.
 

قیمت کابینت کمدی نئوکلاسیک
 

به کابینت هایی که به اندازه سطح صفحه نمایش تا ارتفاع دیوار هستند، کابینت های نیمه کمدی می گویند.
ارتفاع کابینت نیمه کمدی نئوکلاسیک به طور معمول حدود 130-150 سانتی متر است و روش محاسبه دو برابر کابینت زمینی (یعنی 120%) است.

 

قیمت کابینت جزیره ای نئوکلاسیک
 

کابینت نئوکلاسیک یک قسمت بسیار کاربردی به نام جزیره دارد. برخی از طراحان آشپزخانه بسته به اینکه سینک در جزیره باشد میزهای ناهارخوری را در جزایر روباز یا پیشخوان نصب می کنند.
پیشخوان ها و جزیره ها از مواد مختلفی ساخته می شوند و متنوع و کاملاً به سلیقه کارفرما بستگی دارند. کابینت های زمینی که به دیواری متصل نیستند معمولاً کابینت جزیره ای نامیده می شوند. ابعاد استاندارد جزیره همانند کابینت های زمینی می باشد.
روش محاسبه برای کابینت های جزیره ای یا کانترها 1.5 برابر (یعنی 90%) کابینت های زمینی است. قسمت پشتی باید از خود در ساخته شود، زیرا می توانید هر دو طرف جزیره را ببینید.

 

منبع: قیمت کابینت نئوکلاسیک